هو المصور

محمد حیدریان

هو المصور

محمد حیدریان

مشخصات بلاگ
هو المصور

استفاده از آثار فقط با ذکر نام خالق اثر مجاز میباشد

آخرین نظرات
  • ۲۲ بهمن ۹۴، ۱۷:۴۷ - ماه لیلی
    :-(.
  • ۲۰ شهریور ۹۴، ۲۲:۲۶ - ماه لیلی
    :-(

حضرت دوست

دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۰۱ ب.ظ

حضرت دوست _محمد حیدریان

حضرت دوست


غمت بگو که غــمت را بسر کنم
آری بیا که شــبت را سحـــر کنم
دردت بگــو که درمان کنــم تورا
در هجـــم هربلا خود راسپر کنم
ای آشنا بیــا که ره را گشوده ام
دردل بیــــــــایم و فتح وظفر کنم
از بیـن آتش و دودی که ساختی
دستم بگـیـر، که با تو سفــر کنم
                                                                                                    محمد حیدریان

نظرات  (۲)

عالی بود
موفق باشی
پاسخ:
سلام
متشکرم
سلام
 جالب بود...
..............................
درد میفروشم
خریداری؟
با(سیاست ما هم عین دیانت ماست؟)به روزم.
دردفروشی
painstore.blog.ir
پاسخ:
سلام
متشکرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی